Glance of Eternity

 
Hej bloggen! Här sitter jag i min och Tinas säng vid Marble Arch och känner mig för första gången på länge ganska belåten och nöjd med den jag är. Jag har roligt. Waitressar mig igenom stadens alla lyxhotell, giggar runt med Ahmet och dricker gratisdrinkar i West End. Det är viktigt att ta tag i sommaren och göra den till sin egen, och så är det viktigt att dare mighty things. Not stand among those timid spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the grey twilight that knows neither victory nor defeat. Det ska man veta alltså.
 
Här kommer en garagebandsfiltrerad mobilinspelning av en släpjazzig låt jag skrev om hur det kan va att va kär. Hoppas ni gillar den!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Pappan

Så fin. Känns som du breddar dig ytterligare och tar andra lika spännande steg som du redan har tagit, vidare runt i musikens värld. Vilade mina ögon på illustrationen som följde låten. Tack Matilda för att du skriver så vackert och tillför så mycket! Var rädd om dig!

2014-05-23 @ 21:54:35
Postat av: Mumin

Underbart!

2014-05-24 @ 16:38:56
Postat av: becca

så jävla grym du är alltså, sjukt talangfull!

2014-05-24 @ 20:12:22
Postat av: Fan-pappa

Ingen kan tävla med dig. Min idolresa slutar här. Jag har inte hört någon mer begåvad och musikalisk sångerska i idol. Utöver det musikaliska är du bedårande som människa. Slåpp aldrig din musikkarriär!

2014-10-31 @ 22:43:58

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0