dagarna på dagarna

Hej heeej! Såhär glad var jag för några dagar sen innan kröktåget torpederade tillvaron. Här är kvarlevorna:
Jag dricker alltså alldeles för mycket öl. Alltså alldeles, alldeles, alldeles, alldeles för mycket öl. Seriöst. Nej men på riktigt. Det är fan skärpning. Sedan mitt senaste inlägg har jag varit en sväng till Stockholm, en sväng tillbaka till London och en sväng in på ungefär varenda pub, klubb, bar, park, lägenhet, simbassäng i staden och gjort sorti ifrån samtliga med minst en pint i handen. Igår firades det midsommar i Hyde Park och på den här bilden ser vi jätteglada ut:
mer vet jag inte
 
ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

testa cider istället för öl så mår du bättre!

2014-06-25 @ 16:42:10
Postat av: Mumin

Eller smoothies med nyponpulver, spirulina, grön te å sånt!!!!😉

2014-06-26 @ 22:53:33

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0