Sur och sådär varm i hela ansiktet som ni vet typ när man har suttit framför datorn för länge

Jaha! Så idag tänkte jag vara produktiv och skriva klart en låt. Orkade koncentrera mig i ungefär 5 minuter och nu hamnade jag ändå i soffan framför Family Guy. Är så jävla förslöad! Blickar med saknad tillbaka mot de guldglittriga dagar då jag hade flow och skrev 3 uppsatser i veckan och blogginlägg spyddes ut av bara farten. Det här är typ en ansträngning. Nej, det här går verkligen inte längre. Jag behöver börja plugga igen. Måste lära mig nåt nytt, behöver rutin och självdisciplin. Har blivit så blödig också. Så konstig och vuxen och anpassad till människobyn. Saknar djungeln. Skulle göra så mycket för att se på livet som en 10-åring igen.

Kommentarer
Postat av: Smarty

Gullig.
Du kanske har rätt.
Puss

2014-12-15 @ 14:17:08

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0