Här sitter jag på bussen



Tjenna! Påväg hem från jobbet. Alltså jag hatar mitt jobb. Hatar att de bakar så jävla mycket och säljer så jävla lite. Jag kan inte hantera mängden bakverk jag tvingas ta hem varje dag. DET ÄR ORIMLIGT!!!! Jävla tjocker jag har blivit alltså.
 
Gårdagen spenderade vi med Emily och Brody som Tina och Fanny träffade på sin tågluff. Vi åt laxpasta i vardagsrummet och berättade roliga historier tills allt var så trevligt att vi grät av skratt. Sen gick vi till en pub som hade open mic och uppträdde, drack öl och firade Guy Fawkes night (googla!)
 
 
Vi hare bra! Puss!

Kommentarer
Postat av: pappan

Du är söt!
Vi har det också bra. Puss

2013-11-07 @ 22:43:17
Postat av: F

Vad vettigt att skriva att man hatar sitt jobb, särskilt på internet...

2013-11-08 @ 14:39:09
Postat av: secret lover

MEN SLUTA gratis mat hur bra. tänk på mig. fast alltså. fattar att du hatar det också. dessutom tröttnar man ju lite på sin egen mat (eller inte jag för jag äter den aldrig men ändå). Varför finns det en liten ruta man kan kryssa i för att vara awesome? Vågar inte känns som virus. Vet ju att jag är awesome ändå. Mysigt att läsa din blogg btw! känns som gamla tider hihi. fast bloggen var lite annorlunda och mer hysterisk då. Men allt har sin tid! okey ska sluta ha jessicas djupa timme här, hejdå! <3

2013-11-12 @ 16:30:37

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0