gonna be a rockstar


Skypear med Fanny och glädjs åt livets frukter! I stället för att plugga matte c! För mig är det liksom en rätt stor grej att jag gör roliga saker i stället för att plugga, men egentligen är det ju det allra mainstreamaste jag kan göra. Nu kom brorsan förbi med en ny blank Porsche och ställde på garageuppfarten! Vissa är framgångsrika asså!! Ska bjuda hem mina vänner och låtsas som att den är vår. Eller min. Tidig 18 års-present. Japp, spikat, så får det bli. Porsche-fest i helgen asså! Välkomna allihopa!

Kommentarer
Postat av: Puss

Jag älskar dig.



När är festen?

2012-03-05 @ 19:45:09
Postat av: Din

Du måste skriva adress. Hittar inte dit annars.



Vill viska saker i dig.

2012-03-06 @ 20:00:56

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0