crazy stupid love

Tjenna, har huset för mig själv i kväll så jag bestämde mig för att spåra. Tog mig en öl, en jordnötsskål och en burk B&J Cookie Dough och satte mig i soffan! Movienight!!!!! Känner nu att jag fått tillräckligt med love drama för en fredagskväll så tänkte därför gå och upp och lägga mig. Med Göran. Katten alltså. Mest för att få uppleva kontrasten mellan att sova bredvid Göran och att sova bredvid Ryan Gosling. Men hon är najs. Göran alltså. För Göran är en tjej. faaaaan.. kan inte ens döpa mina katter till riktiga namn... i'm never gonna find love....fml... Äsch, jag är fan priceless. Going to sleep. Här är jag looking cool med den första ölen jag dricker on my own:
skål sov gott

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0