@ skolan

Hej!
Har känt mig så himla knasig på sista tiden.... Magen knasar, huvudet knasar allt är KNAS!!!!!
Nog om detta.
Funderar på att köpa ny jacka... Tips?
Vad har ni gjort idag kära läsare? Kan inte ni berätta om något roligt minne ni har?
ÅÅÅÅÅ är så himla sur på vädret vilö ju att det ska vara sommar..... FAN. :'( jävla sverige... hoppas på sol i helgen så man kan grilla.... och dricka bira. SKOJA.
Nog om detta :P
Nu har jag naturkunskap! Puss! (tror låten blir på gitarr förresten, nån tjej som tipsa så jag kör på det xD)
Peace!

Kommentarer
Postat av: haj

grov fail att ingen säger nåt... hihi

2011-05-13 @ 12:46:40
Postat av: ett minne...

här kommer mitt finaste minne <3



vi gick hand i hand på den där gatan i stockholm, jag och pojken som fick mitt hjärta att slå lite hårdare än vanligt, pojken med de isblå ögonen och sneda leendet. Med allén till vänster och några få bilar som susade förbi i hundra kilometer i timmen promenerade vi längs det blänkande vattnet där stadens ljus avtecknade sig i den spegelblanka ytan. när vi kom till bron var himlen sådär ljust blå som den bara är under svenska sommarnätter, och stadens silhuett var kolsvart mot himlen. ljuset från en gatlykta kastade långa skuggor av hans ögonfransar längs kinden då vi helt plötsligt stannade till, med vattnet nedanför oss, parkerade på första parkett inför stadens slående skönhet. "dina ögon är som diamanter" sa han, med en röst lenare än honung och jag föll i hans armar... <333

2011-05-15 @ 20:12:22
Postat av: Anonym

haha skoja, fett gay

2011-05-15 @ 20:12:47
Postat av: hupp

hahahahahahahahahahahaha

2011-05-23 @ 21:17:39

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback