man måste dö några gånger innan man kan leva

HEJW BLOGGEN! jag chillar ganska mycket just nu.
Orkar liksom inte ta tag i saker.
Men jag har gjort en blues till er, och en svensk låt som aldrig blir klar, och dessutom håller jag och Alice på och slår ihop our brilliant minds till one single smörballad. Den är najs, men det spelar liksom verkligen ingen roll att jag skriver här nu för det gör er bara irriterade och jag hinner inte göra något ikväll.

keeeejjjjjj oskön tjej men det är jag det
PUSSHEJJJ

har kommit underfund med att det här är min bekymmerpose,
löser alla problem i hela vida världen! hej svej

Kommentarer
Postat av: Lina

Matilda!!Hittade dig på youtube av en slump. Du har en helt otrolig röst måste jag först av allt säga. Men jag har ett litet önskemål, snälla snälla snälla du lilla sångfågel, gör en cover på Bon Iver's låt Skinny love. Din röst hade passat så bra och jag måste få höra dig sjunga den!



http://www.youtube.com/watch?v=ssdgFoHLwnk

2011-01-30 @ 23:05:20
Postat av: Anonym

hej!!!!!!! Du e bra, låt oss höra nått snart!

2011-01-31 @ 21:42:42
Postat av: Anonym

hej!!!!!!! Du e bra, låt oss höra nått snart!

2011-01-31 @ 21:43:03

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0