Inte ett moln så långt ögat kan nå, inte en droppe regn på flera dar

... okej snart skiter jag i att det regnar och går ut och meck-meck-meckar med min moppe ändå!

DAGENS SHOULD WILL DO's
  • Ladda upp Concrete Bird (egenkomponerad) på bloggggen!
  • T R Ä N A
  • Fixa moppemaskinen
  • Börja med buddhismuppsatsen som jag inte har en endaste aning om när den ska vara klar
  • Köpaaa ny mobil (eftersom Fanny kastade den i toaletten)
Jag har faktiskt kollat på en iPhone, men som jag förstår det går det bara att köpa den operatörlåst till typ Telenor eller Telia.. Asså? Jag kommer förlora alla mina vänner om jag byter från Tele2 Comviq... Hehe. Så jag kollade upp om det gick att köpa den EJ LÅST och det går tydligen, Prispress.se har den, men där kostar den 7620 kr! Kanske är bättre att köpa den operatörlåst och sen fixa någon såndär jailbreak och låsa upp den, eller?

Nu ska jag äta fruuuukkkeee.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0