Ang. pengarna....

....så ringde jag upp agencyn och ba: tja agencyn! Du, våra 820 pund - kan ni sätta in dem på mitt konto eller? De ba: You got it, gurl! De är inne om 24 timmar!
 
24 timmar senare...
 
- Tja agencyn! Pengarna är fortfarande inte inne. Är det ok om ni skyndar på som fan för vi vill gärna distribuera våra tiotusen kronor till saker såsom föda och husrum. Och de ba: Ehhh, SURE! De är inne på måndag/tisdag!

Men jag är inte orolig. Så cool down, Maja, det löser sig! Och om det inte gör det...
 
...just gotta stay positve!
 
P.S. Går in på min dator efter att Fanny har haft den medan jag var på jobbet och finner dessa flikar uppe:
Asså. Ta tag i dig själv.
 
Aja, nu ska jag göra mig vacker och åka in till Soho. Fanny slutar 23:00 idag så jag tänkte möta henne med en mandelcroissant och en varm famn.
 
Imorrn kommer min mami hit!!!!! <3 <3 <3
 
To ma broes and ma hoes and to mormor: Be safe. Love ya'll. X

Kommentarer
Postat av: momo

Va kul att modern hittade dig i storstan. Hoppas nu ni får ett par bra dagar. Puss o kram

2013-10-21 @ 21:59:39
Postat av: Mumin

❤❤❤❤😘

2013-10-22 @ 08:24:24

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0