Nu är det sommar i 1000 år


Såhär såg det ut i mitt vardagsrum kl. 05:00 imorse. Grrr, man kan riktigt känna värmen från krigarelden i mina ögon. Nu står jag på busshållsplatsen medan Monica Z sjunger "I'm so lucky to be me" och känner: Aa, Monica! Totally feel you there! Överväger seriöst att hitta ett nytt jobb varje öppningspass. Och en morgon som denna, när vi haft Stockholmbesök och fest hela natten och jag har sovit tre timmar känns livet extra hårt och kallt.

Kolla mjukt o varmt.... Att jag ska behöva bevittna den kontrasten. Jag ska nog gå och lägga mig när jag kommer hem vid halv tre. FYFAN VAD SKÖNT!!! Men först jobba. Battle is on.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Mumin

Då gick du å la dig tidigt om de lyckades få ihop 3 timmars sömn! Det lyckas jag inte ofta med - utan fest...
Puss till er alla!

2013-11-14 @ 16:23:53
Postat av: Mumin

Alltså den där tröjan... Förresten funkar tvättmaskinen nu?

2013-11-14 @ 16:25:21

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0