you touch me i hear the sound of mandolins

Asså AAHHHHHH jag är så TRÖTT och det är så SJUKT jobbigt att hänga med mig då. Och av någon anledning så blir folk i min omgivning så fruktansvärt gosiga och tussinussiga just då och jag blir bara såhär AHHHHHHHHHHHHH SLÄPP MIG GÅ HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller när mamma ska säga god natt och håller på och pratar och jag liksom bryter av meningar hela tiden med typ "ah", "OKEJ", "MEN JA" eller "GOD NATT". Det är liksom rätt otrevligt när man tänker efter men jag blir bara så jävla ARG när jag är trött jag orkar liksom inte ens hålla på man ba K! I GET THE POINT! GET THE HELL OUT OF MY SIGHT! ahhhhh.. tänkte sova nu IAF! alla bilder i den här datorn är utspridda i olika mappar men här är en som går att klicka på:


Fanny och pappa vid okänt bord på okänd ort. Det var ju förvånansvärt kul och relevant! God natt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0