Living just enough

Man måste ju göra nya saker hela tiden, om man vill utvecklas. Men det är jobbigt att ta intiativ, jobbigt att få saker att hända, det går liksom rätt mycket psykisk para på att verkligen ta tag i något och skjutsa iväg det. Men så finns det perioder i mitt liv då någon har bestämt sig för att det ska hända nåt, att jag ska inse nåt. Någon langar möjlighet på möjlighet, ger mig nya chanser varenda minut och det enda jag egentligen behöver göra är liksom att fånga dem. Skriva "ok" och trycka på skicka och bara dyka upp. Ska det vara så jävla svårt egentligen? Minns sommaren 2010 när jag, Moa och Fanny körde Yes Ma'm vilket innebar att vi inte fick tacka nej till nånting. Fan vad kul jag hade när jag bara gjorde allt. Ska sluta tacka nej och börja skicka "ok" Himla mycket roligare.

Har pimpat hemliga insidan på min garderobsdörr med grekiska hunks och Alices hafftips ;-) ^^ God natt!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0