Jag pissa på

I dag pissar jag på: folk som inte ler på t-banan, folk som tycker jag är konstig när jag ler på t-banan, killen bredvid mig som ser ut som zac efron men inte raggar på mig även fast jag ler på t-banan, spårvagnen som går 2 gånger i timmen, att denna låt jag lyssnar på just nu började suga sönder (OM IGEN: kontrabassolon - NEJ! Det är bara ljud!!! Som det kommer ljud när man diskar eller duschar! Inte ute efter det när jag sätter på en bra låt!) pissar dessutom på alla människor i världen som inte är jag. Detta är en jag-dag. Onepiece and Family Guy-kind-of-thing, top of the swag-attack, ska bara ligga och re-laxa. Och ta hand om min skitförkylning som är rätt oswag. Igår var kul och imorse också! Här är jag:
image description

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0