move to paris shoot some heroin and fuck with the stars

Asså fan, jag har satt fingret på det!!! Anledningen till all min rastlöshet, osalighet, irritation, osäkerhet etc; jag har inte spårat på alldeles för länge! Jag saknar att ligga på rygg i sängen i skrattkramper och skrika "hahahahahahhaha varför i helvete gjorde jag det där hahaha såhär vem gör så" Man kan ju tycka att det är jobbigt med ångest, men jag kan ju bara säga att mina allra värdaste minnen nog är de som jag någon gång ångrat att jag skaffat mig. Så man borde fortsätta göra sjuka saker som man vet att man kommer ångra, för det är så jävla kul. Gillar inte vintern, den gör en så fin i kanten. Det är ju för kallt för att ens gå ut och går man inte ut kan man ju inte smutsa ned sig! ..asså i kanten.. för jag sa "fin i kanten"... aamen duvet... Här är Alice!


skype-Alice. Idag gav alice mig världens bästa försenade födelsedagspresent; en ihopklippt film av videor vi skickat till varandra. Den fick mitt hjärta att födas om på nytt och åter börja bulta för ungdomen och kärleken... If you know what I mean...

Kommentarer
Postat av: Anonym

<333333 sittin here in the coffeehouse and lovin you <333 /brall

2012-02-02 @ 16:11:05
Postat av: Fank

Går bara att kommentera det här inlägget på din blogg. vet inte varför.



Hörrö, idag är en dag av glädje ty jag föddes denna dag. Den som gör dig arg denna dag kan jag slå. vänlig ring vid behov /Fank the Hank

2012-02-02 @ 20:24:40

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0