good morning good morning

Tjena kings! Up and awake i see! Nyss när jag borstade tänderna så såg jag igenom mitt ansikte. Och då tänker ni att nej, man kan inte vara så blek så att man ser igenom sitt eget ansikte, men då kan jag berätta för er att det kan man!!! Så jag funderar på att åka någonstans. Haha, inte bara för att bli brun of course. Mest för att jag fryser. Annars känner jag mig rätt stadgad i mitt Sverige-liv just nu. Brukar alltid få komma-iväg-hets när jag inte gillar mönster jag fastnat i, men just nu känns det ganska flytande och coolcat. Ni fattar? Så rent psykologiskt - ej i behov av resa, på alla andra plan - i behov av resa. Pengar - har inte. Men det är chill.. På påsklovet ska jag hit:


Etiopien. SEE YA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0