Cool cool river

Känner mig lite som en cool cool river. Instängd mellan dunjackor och snedluggar i hörnet av en fyra på tubish. Har precis repat i skolan och är nu på väg hem för att ha absolut ingenting att göra hela natten. Så det kan ju bli kul. Det finns gånger då jag inte fattar nånting och ba inget av det jag håller på med just nu har någon som helst betydelse för mig. Såhär varför skulle jag nånsin göra det här? Saker som utgör solsidan vid såna tillfällen och som alltid får mig tillbaka på banan igen: flygbiljetter, Edward Sharpe and the magnetic zeros, när det är sol, när det är stjärnklart, när man kan se månen, när folk som bryter på ett annat språk pratar med mig på stan, Loland, buddha lounge-musik och spela gitarr med pappa T. EX! Yess men ikväll är det ju mello OMG night is saved! Bild jag hittade från natt som också var kul:


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0