hey mister, why are you running when you know there is nothing left to chase




Hittade lite bilder på min kamera som Oliver (ville verkligen göra en cool länk på hans namn men han har ingen blogg så det blev helt enkelt som det blev) har tagit i mitt rum. Mitt rum är verkligen bäst i världen. Det finns ingen bild på min säng och min sänghimmel annars hade ni fått se den för den är verkligen ännu bättre. Åhhhhgos, nu ska jag sova.
Förresten är jag lite nyfiken på vem Jesper är! Berätta är du snäll!

Pusss på er alla, sov så gott!
Edit: Tack så mycket, Jesper!!!!!!1

Kommentarer
Postat av: Jesper

Im nothing else than a stray gothenburger. Jag snubblade över bloggen och eftersom jag imponeras av folk som kan sjunga, spela instrument och skriva låtar så stannade jag kvar. Thats it :)

2011-05-10 @ 08:31:36
Postat av: Jesper

Varsågod! Hur går det med den nya låten?

2011-05-14 @ 14:49:25
Postat av: oliver

jag föddes cool

2011-05-15 @ 22:35:57
Postat av: oliver

jag föddes cool

2011-05-15 @ 22:36:43
URL: http://neger.se

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0