you better start swimming or you'll sink like a stone

TJENATJENA! Jag ligger i sängen och lyssnar på inspelningar av mig själv där jag sjunger If I Ain't Got You, haha, den är så jävla FÖR HÖG för mig, känner att jag helt enkelt borde acceptera det och gå vidare i livet, men nej, av med hatten, den ska jag sjunga imorrn på mitt terminsprov alltså. Soft. Nej men det blir kul. Kul när man redan har bestämt sig för att faila och mest sitter och räknar på vilket ansiktsuttryck man ska ha när man gör det. Då känns det lugnt!!! 
Nej men här sitter jag alltså. Här:


Skojja, där sitter jag på min trappa som 14-åring.
Enda snygga bilden som finns på mig från den tiden så jag prisar den högt. Erkänn ganska najs? Okej ska sluta leka ytlig i min blogg och go straight down to buissnes. Såhär vadå för buissnes. Nej men jag vet inte, har känt mig sjukt JOBBIG de senaste dagarna. Alltså i sociala sammanhang, ni vet. Känner konstiga behov av att hävda mig och att få rätt och att vara bäst och grejer. Ni vet såhär människa som man bara inte orkar hänga med? det är jag det! På riktigt, skitjobbig, tror det är för min mens håller på att ta slut. Ni vet... women-stuff... Yepp men hoppas ni har det trevligt! Imorrn är det karatefylla! Nu hypear jag det fett mycket det är inte ens så bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0