have yourself a merry little Christmas

på den här bilden är jag en tjock man med dubbelhaka, men jag älskar den faktiskt! jag och lille felix i julas i thailand

Dagens kick var mina mirakulösa vänner Alice och Emilie. De är bäst i världen på nästan precis alla sätt man kan tänka sig, och de påverkar verkligen mig. Har alltid sett mig själv som fett independent eftersom jag sällan, på gott och ont, tar åt mig något över huvud taget av vad andra människor säger till mig. Men jag insåg idag att jag faktiskt är beroende av mina vänner och att det känns så sjukt jävla najs! Är pepp tagg och väldigt lättflygande in the mind just nu, andaloveit,

och på jullovet ska jag: chilla 
chilla
chilla
skoja fett oskön kan även tillägga att jag ska
skriva låt skriva låt skriva låt och
lägga upp en låt som jag redan har skrivit på bloggen
och så vill jag verkligen träffa helena! och panda! och jessica! och chi! och fanny! och moa! ja..asså... you get the picture...har sjukt många friends helt enkelt.
och måns och felix vill jag träffa! läser ni min blogg? lol fet chans skriver på facebook. sjukt strukturerad jag är
puss!

Kommentarer
Postat av: Janne

Glöm inte att dela med dig av dina nya låtar! jag ser fram emot att få höra dem!

2011-12-18 @ 16:41:49

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0