It's All For The Record lalallalalalla

Det finns människor som jag inte känner som bryr sig om mig, det gör mig lite varm i hjärtat på något sätt:

"Tråkigt, pinsamt, dåligt. Låten i sig är dålig och tål inte Håkan Hellström som varken person eller artist, att någon uppskattar hans musik till den grad att denne väljer att framför något av hans "verk" gör att jag har väldigt svårt att uppskatta dennes egentliga förmåga som artist, vilken ändå är rätt låg då personen ifråga, inte åstadkommit ett piss eftersom gemene svensson besitter ungefär den sångförmågan"

haha, det här är nog min favoritmening i hela hela världen.
Just det, jag har en flashbacktråd.

Här har ni en liten länk. hej sveeeejjjjj
https://www.flashback.org/t1502488

OCH HEEEEJ 100 NYA LÄSARE, vad kul att ni tittar in här på torsdagskvällen!
Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg-covern är mitt stora verk här i livet och det får mig att dö inombords när ni kritiserar den. förstår inte heller vad ni menar med att ljudet skär i öronen? hade liksom senaste utrustningen från Logic och en mick för typ 100 000 kr? aja... får väl gå och dö då, finns typ inget kvar att leva för nu.............

Kommentarer
Postat av: filuren du inte känner!

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHHAAA JAG ORKAR INTEEEEE HHAAHAHAHAHA OH MY GOD <3

2011-04-07 @ 20:32:05
Postat av: Månsafjånsa

Haha Mathorst är fan kingen!

2011-04-07 @ 20:36:33
Postat av: J

Tycker du är söt :)

2011-04-07 @ 22:26:06
Postat av: Anonym

oj oj. oj. vad du är cool. fattar verkligen inte hur du kan vara så oerhört cool. fan vad fint tjejjen!

2011-04-07 @ 22:29:54
Postat av: Cool_guy

Det var faktiskt riktigt bra, alla andra är gayar! Men det var bra och du är snygg! hörs

2011-04-07 @ 22:36:56
Postat av: Anonym

aaahahahahahah lol du är bäst

2011-04-07 @ 22:49:22
Postat av: Anonym

HHAHAHÅHÅHÅ jag älskar folk som sitter därhemma och verkligen TROR att dom kan något om musik och att deras åsikt skulle vara världsviktig och man ba men ÅÅÅKEJ om ni liksom kunde se längre än vad ölkaggen räcker skulle ni kanske märka att det finns en hel värld därute och att ni bara är små myror som faktiskt borde ha något vettigare att göra med er tid än att sitta och lägga en halvpissig kommentar på flashback och klanka ner på den bästa sångerskan i hela världen bara för att ni tror att ifall ni säger något positivt riskerar ni att bli "mainstream", ni tror liksom att ni är bättre än alla andra för att NI VET MINSANN vad en sångröst är och det här kan knappt ens klassas som hissmusik men låt mig tala om för er att det är himla synd att världens alla experter sitter hemma framför en immig datorskärm, tänk vad ni skulle kunna utföra stordåd om NÅGON bara kunde lägga märke till er talang. Tillåt mig att skratta: haha.



Jag tycker förresten att du är bra Matilda.

2011-04-07 @ 22:59:10
Postat av: Anonym

Blir barqa pajigt om du ska kommentera så skit i det, du är bättre än så!



Keep it up!

2011-04-08 @ 00:27:22
Postat av: Anonym

Äsch, du har potential, är söt och duktig. Att du lägger upp en enkel video där du sjunger är väl mer som en kul grej.



Såsom många tycker det är kul att trolla på nätet och försöka få dig att bli arg.



Skit i det bara, men nu är det ju försent när du redan har skrivit om det är i bloggen och på youtube klippet /facepalm



Lycka till

2011-04-08 @ 01:06:16
Postat av: Batman

"(…)för att NI VET MINSANN vad en sångröst är och det här kan knappt ens klassas som hissmusik(…)"



vad är det för fel på hissmusik..?

2011-04-08 @ 13:43:46
Postat av: Anonym

du är i alla fall min idol tihii

2011-04-08 @ 15:32:41
Postat av: mayer

Du e grym, fortsätt med det du gör!

2011-04-09 @ 22:08:15

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback