Hej mormor!

 
Här sitter jag på en skola i Boston och är ännu inte tillräckligt bekväm för att våga stå för att jag tar selfies i biblioteket. Minimerade Photo Booth så fort jag tryckt "ta bild" och låtsades kolla sms. Håller tummarna för att ingen av de 3 personer som sitter här inne och pluggar märkte något.

Så, jag är inne på min andra vecka på Berklee och lektionerna började igår. Förgående vecka ägnades mest åt att lokalisera en mus och hans olika tunnlar genom mina sovrumsväggar samt åt att täta in- och utgångar till dessa. Nu hör jag honom krafsa om nätterna men från vad jag har sett är han dömd till ett fortsatt liv i mörker. Så det är ju skönt för mig men kanske mindre roligt för honom.
 
På dagarna har jag lektioner. På kvällarna kollar jag oftast på Breaking Bad och äter chips då jag inte har några vänner och inte får dricka alkohol eftersom jag inte är 21. Så det är ju tråkigt, men lite bra, eftersom jag nu kan se Breaking Bad en tredje gång och få svårslagen expertis i ämnet. 

Det är runt 35 grader varmt och superfuktigt hela tiden så man kan knappt ha på sig några kläder överhuvudtaget. Så fort jag kommer till ett badrum dränker jag mitt hår i iskallt vatten. Only way to survive.
 
Nu har jag suttit i ca 2,5 och försökt ladda ner alla olika music softwares som jag måste ha på min dator men de har tydligen försökt göra det så fucking komplicerat som det bara går i stället för att bara ge mig en jävla CD-skiva i handen så nu måste jag gå innan jag kastar min dator i golvet.

Vi hörs! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<333333

2015-09-10 @ 23:07:18
Postat av: ceci

Jag sa högt: "JA!" när jag såg inlägg från dig på bloglovin. Haha. KUL att du är tillbaks lite!?!?

2015-09-11 @ 15:58:37
Postat av: Anders priv

Dina inlägg skulle kunna gå rakt ut till en stor publik! Om du slutar sjunga någon gång hoppas jag du börjar skriva ännu mer (men du ska inte sluta sjunga, du ska inte sluta skriva musik och du ska inte sluta skriva!) Kul att du är tillbaka, hoppas på mycket mer!

2015-09-16 @ 14:47:56
URL: http://blogger.com
Postat av: Anders priv

Är det inte dags för ett nytt inlägg snart? Förslag på rubrik: Hej pappa!

2015-11-01 @ 08:51:05
URL: http://blogger.com

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0