carpar sista stockholmskvällen

 
Hallå kära vänner! Sitter i soffan med en kopp kaffe som min söta fina gosiga London-trummis har fixat åt mig och är SÅ bekväm. Alltså SJUKT bekväm. Alltså så bekväm att jag inte ens märkte att jag gick runt med det här ansiktsuttrycket förrän jag klickade upp PhotoBooth. Jag borde verkligen börja blogga mer. Jag ska fan göra det. Blogga är fan skitkul. Och jag har fan världens tappraste bloggläsare. Puss och kram och kaffe och bananer i massor. På återseende!
 
TILL LINNEA: Ja, jag fick ditt brev och du ar typ min nya idol??? Och vem har ens sadar perfekt handstil?!?! Erkann du hade ett randigt papper under for att det skulle bli rakt. Fotade av det och redigerade bilden sa att den blev sahar lite robust och nice men visste inte riktigt hur jag skulle ge dig ett tecken utan att hanga ut dig pa internet. Underbart brev. Klistrade in i min dagbok. Wow <3

Kommentarer
Postat av: sara

Skall du tillbaka till london, eller vart skall du? Måste bara säga att du var grym i idol och det var jätte tråkigt att du åkte ut så tidigt! Sen måste jag säga att jag blir jäkligt glad att höra dig sjunga det märks så tydligt att du älskar det du gör! Så jag hoppas inte att du slutar sjunga!

2014-11-12 @ 12:48:17
Postat av: Linnea

Fett att du börjat skriva lite här nu. Alla små kids matar dig med emojis på din insta varenda jävla dag, gör mig galen. Därför försöker jag här istället: har du fått ett schizo brev med rätt fet handstil skrivit av en 20årig wannabe som skyller sitt extremt oroväckande beteende på dig? Behöver enbart få ett klartecken att du läst det så jag slipper leva i ovisshet.

2014-11-12 @ 21:22:26

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0