waltz

 
Hallå. Just kommit hem från husvärmningspartaj i Shoreditch och känner mig rätt trött men ändå nöjd, förväntansfull och lite försvarslös inför livets orkan som bultar hänsynslöst mot sovrumsfönstret. Aja, åtminstone gör den natten lite mindre ensam. De senaste dagarna har varit najs. De allra flesta dagar här i London är nog väldigt najs ändå - vilket har tvingat mig att ta en extra funderare på varför i helvete jag skulle flytta härifrån nu igen. I alla fall:
 
Stadens två fantastiska nytillskott Isa och Jessica har haft besök av Vanja och därmed fått tillfälle att visa mig ett nytt smultronställe på Chalk Farm Road - The Enterprise!

Min Hackney-polare Hevin har visat mig runt i sina hoods och fått mig att seriöst överväga en redig London-sommar. Tänk er de myllrande uteserveringarna på dagarna, de fullproppade bargatorna på nätterna, de gröna parkerna med gitarrer och öl och festivalvibbar studsandes mellan filtar och människor och kanotturer längs kanalen för en pund i timmen - wow!!!
 
Och så har jag giggat med mina fina londonmusikanter The Blueprints som levererade i vanlig ordning!
 
När det kommer till att leva livet är det alldeles för lätt att gömma sig i de mörka hörnen. Det gäller att kliva ut i solskenet.
Det är ju oftast där festen är!

God natt <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Mumin

Va fint skrivet! Börjar i svartvitt slutar i sol!
Puss

2014-03-02 @ 11:50:51

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0