Kolla vad snygga händer jag har:

Är asnöjd med mina val av handattribut idag. Förbannat tillfredsställande. Jag och Fanky sitter i soffan och gosar. Såhär har hon hängt på mig sen igår natt då jag kom tillbaka från min blixtvisit till Stockholm:
Den här gången var Sverige kallt, najs, konstigt och såg ut såhär:
När man bara är hemma i 2 dagar måste man samla ihop så många hjärtan som möjligt på så få tillfällen som möjligt. Således blev det en jävla massa fikastunder för min del (inte mig emot!). Fikakompott:
<3<3<3<3<3<3
 
Inatt är jag ledig för att imorrn behöva plocka upp serveringsbrickan igen. Tror att det är dags att skaffa nytt jobb igen snart, har tröttnat lite. Jag har verkligen hittat mitt sätt att lära känna London. Jag betar av område efter område liksom, ska nog jobba i Soho nästa gång!
 
Ha det bra tills vi åter hörs!
 
PUss

Kommentarer
Postat av: grafisk designer

du är så gullig

2014-01-21 @ 16:22:38
Postat av: Mumin

Gulligast!

2014-01-21 @ 22:13:31

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0