Bilder



HEEEEEJ älsklingar. Hur har ni det? Jag mår som man gör när man har jobbat 6 nätter i sträck (i London, därav tjänat ungefär tvåhundra kronor) och äntligen är FREEEE. Free to watch Breaking Bad, äta pasta pesto och gå omkring i lägenheten onaturligt långsamt med ett leende inte helt olikt det Tina har på bilden ovan. 

Nu har en ocean av tid passerat sen jag senast gjorde ett ordentligt inlägg. Vill ni ha lite bilder?! Aa klart ni vill! Vad har hänt sen sist?
 
Jag har varit i Stockholm och firat jul med min fantastiska family:
Och när jag återvände till London så hade en till bästis bäddat ner sig i dubbelsängen!!! Med Moa, med nyår och med glada partygäster så tyckte vi att stunden var värdig en skål. En skål fick det således bli - i Sainsbury's 5 punds-champagne:
 
Dessutom har jag skaffat nytt jobb! Jag serverar drinkar på nattklubb i Brick Lane och tar så jävla mycket skit att man skulle kunna se bajsränderna om det var bokstavligt talat. Men vet ni vad!? Det är jävligt bra, tror jag! Det är bra när det är jobbigt för det betyder att man utvecklas! Lite mer slit bara sen ska jag bli superstar.
 
Annars är det väl bara det gamla vanliga. Jag har gått runt och spridit kärlek och stjärnglans medan Fanny har suttit på nåt hörn och varit jävligt obehaglig. Allt i sin ordning.
 
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mumin

Mormor tycker att du svär för mycket. Bilden på pappa å katten var från förra julen. Kände bara igen Moa på bilderna från er nyårsfest. Tror precis som du att eländet kommer att löna dig snart - minns Alfons och om stt ha tråkigt.
Å så tycker jag att din OCH FANNYS blogg är de roligaste bloggarna som finns! Ni är bäst!

2014-01-15 @ 22:01:48

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0