Såhär ska Londonlivet levas

Utvärdering av mina handattribut 2nd edition:
Kolla najs naglar?! Jag köpte en skål med glittriga korn för 1 pund och doppade fingrarna i den efter att ha målat naglarna. Världens fräschaste uppfinning?!
 
De senaste dagarna har jag: repat och giggat i Soho,
 
spelat alldeles för mycket schack och druckit alldeles för mycket spicy mocha på My Village Café,
 
samt tagit en Guiness och kollat på Fulham-Manchester United med Tina på kvarterspuben:
 
Nu ska jag åka till Shoreditch och träffa min kompis Niklas som nyligen flyttade hit.

Ni har väl förresten hört the full version of Skyline by Felix Gratte featuring Matilda Gratte????
 
 
Enjoy life my people!!!!!!! Peace

Kommentarer
Postat av: Mumin

Schack stavas med ett c också - glöm aldrig det. Å vem är killen du spelar mot? Vem är Niklas?
Heja Tina!
Fin gigbild!

2014-02-11 @ 21:16:14
Postat av: Pappan

Låter som ett bra liv!
Älskar house-barnens låt! Men jag är ju klart partisk. Men visst är den otroligt bra? De flesta som hör den börjar DANSA, oavsett var de är!!

2014-02-11 @ 23:23:24

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0