Hejdå Fanny

Imorrn flyttar Fanny tillbaka till Stockholm och jag blir alldeles ensam i stora sängen. Så imorse kom våra Hackney-kompisar Hevin, Ahmet och Martin hem till oss för en avskedspicknick på vardagsrumsgolvet:
JA, jag vet hur ful den här filten är men ni ska veta att den är väldigt varm och hjärtlig när det blåser orkan rakt igenom lägenheten.

Savannah och Hevin

Nu sitter jag på My Village igen och skriver dagbok. Jag är väldigt glad, faktiskt. Eller jag är ju nästan alltid glad när jag tänker efter. Men speciellt just nu. Och så känns det som att jag fick till min outfit också:
Haha okej, confession: Det där är inte idag, det var igår. Jag ville bara lägga upp bilden eftersom den är het. Det här är jag nu:

Inte lika genomtänkt outfit men kanske vackrare själ. Nu ska jag sluta blogga för jag ska snart till jobbet!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hittade precis din blogg och måste bara säga att jag tycker att du är så himla himla vacker. Ha en bra kväll!

2014-02-13 @ 17:36:59
Postat av: Anonym

Vackrast roligast och snällast OCH gladast - roligt att höra att du är en glad människa - det är allt jag önskar!

2014-02-13 @ 19:58:15

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0