this time

Hej mina små fåglar,
 
Här sitter jag i sängen och är precis så trött och bakfull och illaluktande som man får och bör vara när man har semester. Stunden till ära har jag i alla fall blivit mailad några glammiga bilder från en sjukt värd studiosession förra veckan. Tillsammans med ett gäng löjligt talangfulla musiker spelade jag in några av mina egenskrivna låtar och jag hoppas kunna visa er resultatet så fort det är färdigmixat! Utöver bandversionerna passade vi i alla fall på att göra en liveinspelning av mig ensam vid pianot. Detta är färdigmixat och nedtankat på en skiva som jag nu håller i min hand (har en egen skiva - check). Här får ni ett akustiskt smakprov (på en låt som jag misstänker att jag har lagt ut tidigare):
 
 
Duktiga Lucinda var med och fotade under dagen. Här är några av hennes bilder:

Kommentarer
Postat av: <3

Du är så grym !!!!!!!

2014-04-06 @ 13:24:37
Postat av: x

Cleant girl

2014-04-06 @ 15:41:15

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0