stela skärmsläckare

Edward har en dålig vana att ta halvnakna bilder på sig själv och lägga in som skärmsläckare på min mobil. Jag har väl egentligen ingenting emot det, men det leder ju till en del stela situationer. Typ häromdan när jag skulle lämna in mobilen på lagning. Jag står och ska förklara vad som är fel på den för killen bakom disken och halvnakna Edward blinkar hysteriskt om och om igen tills jag liksom känner mig tvungen att kommentera det. "Asså det är typ sprickan i skärmen och sen dampar skärmsläckaren också... typ byter bild hela tiden... såhär den här typ! Man ba va! Hehe..."
 
Edward tycker att det vore bättre om jag bara sa att det var min pojkvän, men jag vill nog påstå att det vore ännu konstigare? Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ännu konstigare

2013-09-09 @ 15:36:38

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0