Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Här sitter vi i vårt hippa fönster i vår lilla lya! Idylliskt, kan man tro. Men det finns en problembild. The motherfucking hole in the motherfucking bed. Såhär ser det ut när vi sitter bredvid varandra i sängen och en sitter i hålet:
 
Och såhär måste man se ut om man vill sova i sängen:

Ovan ser ni vad jag tror har resulterat i Fannys onda höft. Sängsituationen var kritisk. Så vi skällde ut vår agentur och med svansen mellan benen skyndade de sig att köpa en ny säng till oss! Så nu väntar vi med spänning på den. Livet i London är kul! Har inte hunnit söka jobb än, dock. Det är dumt eftersom Fanny har pengar och vill köpa hyllor och sockor och hela faderullan. Det vill inte jag. Jag vill köpa mat och öl. Men det löser sig. En sista fråga till er, läsarna! Det pågår en överläggning här hemma angående vilka bilder som kvalificerar sig till en plats på väggen. Vilken av dessa skulle ni rösta på?
 
PUSS LÄSARNA LOVAYAAAA!!!
 
Pssst! Mormor: Jag får dina kommentarer men skriv till mig på Facebook i stället så kan vi chatta mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den psykadeliska, lätt.

2013-09-30 @ 23:47:45
Postat av: Anonym

den psykadeliska, lätt.
Den som fanny klefelt håller i

2013-09-30 @ 23:47:47
Postat av: Anonym

den psykadeliska, lätt.
Den som fanny klefelt håller i

2013-09-30 @ 23:47:48
Postat av: Mumintjockis

Gillar den psycedeliska bäst!

2013-10-01 @ 09:34:43
Postat av: inger h

ok. det ska jag göra!!

2013-10-01 @ 10:24:11
Postat av: grafisk designer

glassarna alla dar i veckan! jag som grafisk designer har en feeling för det där, trust me

2013-10-02 @ 23:49:28

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0