Give me something

 
Woooooo. Här är min nya stad. Här går jag runt och väntar på att börja gråta eller typ åtminstone få nåt klartecken från mitt känsloliv att det har registrerat förändringen. Men den här identitetskrisen alla pratar om har hittills endast bestått i frågeställningen om huruvida jag borde börja jobba på Starbucks eller på klubb. Vilken typ av London-bo är jag liksom - coffee girl eller waitress?
 
Idag har jag skaffat mig engelskt telefonnummer, så om ni vill nå mig nowadays måste ni klicka in +447763598692
 
Nu ska jag till Dalston och dricka första London-ölen med Erika. Åka engelsk tunnelbana. Vill inte att nån ska ta mig för en Underground-rookie så när jag reser försöker jag se så casual ut som möjligt:
 
 
Det funkar! Idag kom en kvinna fram till mig och frågade var hon kunde byta till Picadilly line. Man ba men PLEEAAAAAASEEEE WOMAN JUST READ THE MOTHERFUCKING SIGNS ON THE MOTHERFUCKING WALLS (fast här måste man i stället säga "Of course love, don't you worry" annars blir man utvisad tror jag)
 
Aja, jag lever den värmländska drömmen här i London än så länge i alla fall.
Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hetto

2013-09-26 @ 18:28:20
Postat av: elton

DU ÄR KING!

2013-10-01 @ 00:54:10

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0