Alltså

Tror jag måste tänka igenom på riktigt in order to sluta gå runt och halvdrömma hela tiden. Men jag är trött i hjärnan, pallar inte sortera liksom. Vill bara buffla in nosen under täcket, fast samtidigt luktar det så sjukt gott i mitt rum just nu eftersom pappa grillar nedanför mitt fönster och det vore ju klart onödigt att gå miste om det av rent symbolistiska skäl. Världen bara spottar och fräser på mig genom sina telefonlurar dagarna i ända utan att ens veta vem jag är så när jag går runt på stan så gör jag precis samma sak mot världen utan att veta vem den är. Så mycket hat att man nästan missar all kärlek och frihet och visdom och saker som man typ visste var viktiga nån gång men som nu är helt intrasslade i ett virrvarr av regler, logistik och skitvardag med "jag vill bara börja med att klargöra att jag inte ringer dig för att sälja något".
 
Vad ska man ta sig till med allt bajs i detta bajsiga landskap? Bajs kantar vägen bakom, bajs kantar vägen föröver, bajs blockerar flyktvägarna. Allt bajs gör allt så bajsigt i den tid som egentligen äger sönder. Jävla bajs nu skiter jag i dig.
 
Mitt Photobooth funkar inte så här får ni en bild på mig när jag var liten och gav fan i bajs
 
 

Kommentarer
Postat av: duvetvem

Ta ingen skit!

2013-09-09 @ 12:37:58

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0