Lite missär ska ni få

Märkte ni hur ointressant min blogg blev när vi flyttade in i vår fantastiska lägenhet? Man vill inte läsa om folk som har det bra! Man vill läsa om folk som blir av med pengar och sover i trasiga sängar och bråkar med italienare. Vem finner någon som helst tillfredsställelse i vetskapen om att jag har det sjukt mysigt i min nybäddade säng under min fullt fungerande ljusslinga? Ingen, så här får ni ett litet treat: 


05:00, inpackad i alla kläder jag har, påväg till jobbet!!! Nån måste ju packa upp allt bröd och stå redo vid disken när 170 stressade britter ramlar in för sitt morgonkaffe.

(Hemlizz: försöker bara få det att låta illa för att vinna tillbaka er igen. Egentligen mår jag fett bra när jag står på busstationen och valsar till Monica Z under mitt zebraparaply i det stilla morgonregnet. Don't worry, mormor!)

Kommentarer
Postat av: "Anonym"

Asså du är så jäkla bra!
Love u!

2013-10-25 @ 07:45:12
Postat av: Mumin

Haha! Hälsa de fina tjejerna!
Funkar tvättmaskinen?

2013-10-25 @ 07:46:25
Postat av: Anonym

Nu kan jag vara lugn! Va fint ni lyckades med till slut.Grattis! Rena rama Dontown Abby.
Till och med toapapper som nog verkar räcka till jag kommer på besök..

2013-10-28 @ 19:48:13
Postat av: Nyfiken

Händerrenågepårenhärbloggeneller?

2013-10-29 @ 11:02:46

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0