Hiaaa

Kamrater, kamrater, kamrater!
Vi har hittat en ny lägenhet med en ny mäklare! Och dagens mest fantastiska ögonblick var när jag ringde vår förra mäklare och ba: "Hi, we've found a new flat so we'd like our £820 deposit back" och han ba *klick*
...
Jag ringer igen.
...
Inget svar.
...
Nej bror. Alltså nej. Bror. Detta händer inte. Vi torskar inte 10 000 kronor när vi inte har råd att köpa toalettpapper. Nej broder. Ej. ICKE.
 
Så det är tråkigt. Väntar på svar från honom. Gillade honom. Lättlurad jag är. IDIOT. Nej men det löser sig. Imorse möttes jag och Fanny i dörröppningen när jag skulle gå till mitt jobb och hon kom hem från sitt:

Fniss!

Kommentarer
Postat av: Kung Bertil den 23e

Sjukt orutinerat!

2013-10-17 @ 21:45:21
Postat av: momo

Stackare er!! Men du minns väl hur det är: Den som inget papper har, han ett blad från marken tar, Den som inget blad har, Han sin tumme tar, Den som ingen tumme har.... låter skiten sitta kvar.... Good Luck!

2013-10-18 @ 21:29:58
Postat av: Mumin

Fight for the money!

2013-10-18 @ 22:45:21
Postat av: Inga Britta långnäsa

Dumma mäklare! Fin blogg <333

2013-10-20 @ 12:57:36

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0