extrema situationer kräver extrema åtgärder

 
Tjena i ballongen! Jag skulle spela ikväll på en pub i Picadilly Circus. Så när jag kom hit typ en halvtimme innan så säger arrangören att han e sooo sorry men programmet har blivit uppskjutet 2 timmar due to the football game. Och jag är förstås råcool och ba: Man, that's super-ok. I'll just grab a beer with my mates while I wait.
 
.....får inte tag på mina mates då telefonen är död!!! Så här sitter jag nu på pub-toaletten i rummet bredvid och surfar. Jag är så jävla monternajs asså. Har gjort mig bekväm här inne. Laptopen i knät, rätt ok ljus, faktiskt ganska fräscht... 2 timmar kvar till gig! Tagga ;-)

Kommentarer
Postat av: momo

Hoppas dom upptäcker dig ikväll. Hur har du fått det här giget? Vi har nyss kommit hem från Krakow. En härlig stad med över 100 000 studenter. Många studerade musik och vi var på flera fantastiska konserter. Lycka till ! kram MOMO MOFA

2013-10-12 @ 20:10:32
Postat av: Mumin

Fasen vad är cool som spelar på en pub i London bara dagar efter att du flyttat dit!
Lycka till!❤❤😘😘👍

2013-10-13 @ 00:21:44

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0