Assåååå snart spricker nåt

Såhär känner jag mig hela tiden när jag sitter framför min internetbank:
ojoj... DÄR skickade jag iväg lite pengar till det kontot... Och så skulle jag skicka lite till den agenturen... vänta skickade jag rätt nu? Jaha nu fick de några tusen... Tjohej vad fort det går! Hehe! Livet! Whoop whopp.
 
vill inte mer
 
Kan allt bara va löst. Kan vi bara ha vår lägenhet och jag få min lön och fittagenturen betala tillbaka våra jävla pund så att jag kan ställa in mjölken i kylskåpet och krypa ner i min rena säng och kolla på Breaking Bad. Helt seriöst, hur jävla komplicerat måste det vara? 
 
Nu är min mamma här och jag vill bara hänga med henne och visa henne London. LÄGENHETIS - LÖS DIG

Kommentarer
Postat av: Mumin

Nu får pengarna ha kommit så vi kan göra stan!

2013-10-22 @ 08:23:31

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0