Om ni undrar varför jag inte har bloggat...

...så är det för att vi inte har nåt wi-fi, för vi är så fundamentalt jävla totalscammade av vårt bredbandsbolag. Men jag jobbar på det. Igår var vi på obscen kändisklubb och drack gratis Moët medan nakna akrobater klättrade runt i taket över oss. Nu har jag en ganska konstig känsla nånstans i huvudet och är påväg till jobbet. Imorrn ska jag sova tills jag vaknar och sen ta med min dator till ett café i Camden Town som har internet och ett piano. Hela lite. Några bilder från de senaste dagarna:



En bild från nuläget:
Gonatt

Kommentarer
Postat av: Mumin

Fina bilder!
Du borde ha en synt i lägenheten!

2013-11-01 @ 14:23:14
Postat av: Anonym

Jag älskaaaaat när du lägger upp mycket bilder

2013-11-01 @ 19:59:23

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0