Känner såhär och kommer inte sluta känna såhär förrän jag slutar på mitt jävla jobb

 
Mitt jobb är skitjobbigt, skitlångt bort och skitdåligt betalt för att vara så förbannat jävla skittråkigt. Mina chefer och medarbetare är så jävla konstiga att de får mig att ifrågasätta om det är jag som är den konstiga. Men så kommer jag ut på gatan efter att ha slutat och tänker igenom dagen och jag inser att nej, det är verkligen dem. FULLKOMLIGT bakom flötet. Fan vad jag måste ha ett nytt jobb. Orkar inte spendera 8 timmar om dagen med idioter. NEJ BROR.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll ut gumman! Så här är livet. Det går upp o ner för alla ibland. Men du är inte den som ger dig i första taget, du fixar snart det här också på nåt sätt. Puss o kram

2013-11-19 @ 10:22:22
Postat av: Mumin

Vad är det för fel på dom? I Belsize var dom väl jättegulliga?

2013-11-21 @ 20:15:04

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0