kamrater

You see what I'm doing?? 2 inlägg på mindre än 24 timmar! Jag är tillbaka och det i turbofart! Jag ska lägga upp en sjukt attraktiv bild också så att ni känner att ni bara vill HA MER:
 
 
Den här fick jag upp när jag googlade attraktiv. Det var det allra mest attraktiva Google kunde tänka sig. Jag känner mig inte manad att ifrågasätta det egentligen. Hon är ju snygg. Vad hade jag väntat mig? Nåt mer sånt här kanske:
 
 
Oj förlåt borde verkligen ha förvarnat er innan jag la upp den där. SEX-ALERT!!! Sitter i alla fall här vid pianot med min Val Thorens-hosta och filar på jazzfraser och nya låtar. Saknar skoli och mina busiga kamrater nästan lika mycket som jag saknar ett intressant bloggämne. Men har man bestämt sig så har man bestämt sig. Bloggen is back och ni får tampas med billiga sexknep tills jag har kommit in i det. Ni vet hur det är. Vägen är lång till Las Vegas, men man kan gå.
 
Simma lugnt så länge!

Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Hahaha! Du är fan faktiskt alltid snygg. Kan omöjligen bli ful liksom!

2013-03-05 @ 09:38:59
URL: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0