Konungens återkomst

Här sitter jag och gamear efter 30 timmars bussresa från de franska alperna:
 
När jag kom hem i eftermiddags hade pappa fått ryggskott och mamma hällt nagellim i ögat. OMG, kan folk åtminstone försöka överleva utan mig? Visst, man kan väl förstå att det blir ett hårt slag för mina närstående när jag rycks ur deras liv en hel vecka bara sådär - men ett så destruktivt beteende kan väl knappast vara enda sättet att hantera sin ångest på? Ja ja, nu är jag i alla fall tillbaka och världsordningen återupprättad. Lugn bara lugn, your healer is back. Ska gå ned och kolla på TV med min förlamade pappa och blinda mamma.
 
Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi du ser ut som ett litet lejon! morr

2013-03-03 @ 23:13:33

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0