tired in the summertime

Tjena! Här sitter jag och är trött i sommartiden fastän klockan bara är halv tio i min hjärna. Eller det är den ju för er också. Bortsett från för er internationella läsare som läser min blogg via google translate. Aja, man kan ju inte alltid rätta sig efter er på andra sidan jorden. Andra sidan jorden... Åh. Nej men nu är det ju vår här i Sverige. Inte tid att längta bort till fjärran länder när det nästan är 12 grader ute! Man kan ju praktiskt taget gå naken! Dagen har jag i alla fall avnjutit i sällskap av Moa (at Espresso House = gratis påtår on the bryggkaffe = casual zupernadjuceness) Sluta snälla läsa min blogg, den är så himla ointressant och grammatiskt inkorrekt. Here I am with my mother:
Folk har förresten antytt att de tycker att det är lite töntigt när jag varvar inläggen med engelska meningar. Vill bara klargöra att detta självklart är för att underlätta läsningen för de internationella läsarna (som jag nämnde ovan). På det sättet får ju även de en helhetsbild av vad som händer, om fallet skulle vara så att de bara skummade igenom texten. Och ni är ju alla så bra på engelska så det är ju inget problem för er lokala läsare heller! Ska dra! Tja!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0