take the box

Gueeeeesss what am eatin...
SURPRISE!!!!!!!
Ni har kanske märkt hur min blogg från att vara en härlig och frisk fläkt i det heta vardagsklimatet har gått över i ett marknadsförings-projekt (för Annas Lantkakor, om ni inte har ätit dem så vill jag bara passa på att tipsa!) och jag tänkte faktiskt säga sanningen.. De sponsrar mig. Jag får hur mycket Anna-kex jag vill om jag skriver om dem i min blogg. Skoja. Om man ändå fick leva i en sån värld. Jag måste som alla andra betala 15.90 kr för varje paket (fast rätt bra pris eller hur!). Nej men här sitter jag och snackar en massa skit alltså. Borde börja på mitt reportage... Här har ni en länk:
http://www.annas.se/filarkiv/pdf/20100128%20klassiska%20lantkakor%20lifestyle.pdf
Puss puss, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: xxx

du knockade just ned en hel massa människor på snygginglistan! vilken skönhet!

2012-03-15 @ 17:48:51
Postat av: hanna

men sluta, det där ingår säkert i avtalet, att förneka det. och om du nu ska marknadsföra dom ordentligt tycker jag att du ska bjussa på ett smakprov sometime!

2012-03-15 @ 22:38:41
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0