när det blåser på vår jord

Hej Moe!
Jag saknar dig så himla mycket och våndas över att du inte har Skype! Call me when you get this secret message och så kan vi ses och snacka lite och up-"date":a <- jag är fan bäst, inte som att den rebusen var att leka med liksom. JAG SKA FUCKING PLUGGA!!!! OMFGGG, NU ska jag plugga. Nog om Moa, riktar mig nu till resten av min väldiga läsarskara: Min kaffemaskin är SÖNDER för i HELVETE och fucking ANNA-KEXEN är SLUT! Vad händer?!?!!?! Ser ut såhär
fast är egentligen argare. Aja men ska väl gå och fälla en hjort eller nåt (brukar inte uppmuntra slakt men har hört att det är ett soft sätt att avreagera sig på) Allt gott!

Kommentarer
Postat av: Moa Anna Miranda Arnald

Nu har jag fått ditt hemliga meddelande. men jag orkar verkligen inte hämta min telefon. orkar inte prata i den heller. det är så jobbigt att bara ha en hand ledig man känner sig helt handikappad.



Jag har orienterat mig till detta kommentarsfält för att jag har något att förmedla till dig! Nämligen:

Du har en förträffligt ball och färgstark blogg! Ha en bra dag! Gå in och tävla på http://www.facebook.com/profile.php?id=581087017&ref=tn_tnmn

och skriv ett meddelande till Moa Arnald för att vinna en exklusiv irl date nästa vecka.



och en sak till http://www.facebook.com/photo.php?fbid=381568588897&set=a.381568073897.159923.751783897&type=3&theater "NANANANANNANANANANAN"



Ha det bra Matilda och uppdatera gärna bloggen med lite nyskrivna låtar som jag kan ladda in i min ipod.

2012-03-17 @ 19:19:36

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0