i can get my satisfaction

Jag är i djungeln!! Kom precis innanför dörren och sitter nu med laptopen i köksfönstret med fötterna på trädstammen utanför. Mitt i natten är klockan! (Antingen två eller tre, fattar inte riktigt detta med sommartid men mitt i natten är det i alla fall) Och när jag ser ut över mitt lilla Bromma så kvittrar det från alla väderstreck. Fågelkvitter på natten! På riktigt! Så med det, med sommartid, med våffeldagen imorrn, med Eliott-spelning på Skeppar Karls Salong ikväll, med efterhäng hemma hos Edward och med brorsan hemma från Linköping så säger jag:
God natt världen!

Kommentarer
Postat av: william

söt bild:3



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Evil Queen's Forest" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-25 @ 09:47:33
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0