gör det bästa av morgonen

Hej! Idag är det kallt för det är bara 3.8 grader i skuggan och igår var det 11. Jag försov mig och missade viktiga saker. SJUKT onödigt!! Fy! Men vad kan man göra liksom... Skoja det är assoft. Behöver inte vara i skolan förrän halv två nu egentligen. Så här står jag med en kopp kaffe och ett Anna-kex:
Använde kanske en effekt för att få det att se längre och med attraktivt ut. Men asså ni måste verkligen börja äta dem. Jag är rädd att eftersom förpackningen är så ful så struntar folk i att köpa dem och om ingen köper dem kanske de slutar sälja dem. Åh herre, i vilken skruvad värld händer det...
Jag sitter i alla fall och chillar i mitt kök och spelar lite piano. Älskar när jag är ensam hemma för då kan jag sjunga Celine Dion utan att folk kastas åt sidan av ljudvibrationerna. eller asså katterna gör ju fortfarande det.. Aja men ska man ta och dra in till skolan då i alla fall. Har ändå ingen lunch hemma. Så får det bli. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: imperial kish-inn

rootvälta jamaican style rikitgt schysst cd du borde kolla in den finns i nästan alla cd affärer



lenas fest!

2012-03-14 @ 23:23:58

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0