ekorrfasen

Jag har genomgått många olika faser i mitt liv. Det har handlat om fjortisfasen, gangsterfasen, snobbfasen, blattefasen, baggyfasen, emofasen, provokationsfasen... De har alla bidragit med mycket svett och tårar genom åren, men det är inte förrän nu (när jag hittat den person jag kommer att förbli för resten av mitt liv och håller mig helt neutral och cool breeze utefter denna) som jag funnit den fantastiska fas som jag genomgick för bara några ynka år sedan. Jag har valt att kalla den för ekorrfasen. Nedan följer ett URVAL av bilder som jag just fann i mitt bloggarkiv och som jag tycker friskt och starkt representerar den:
Alla ifrån samma vinkel, med samma glöd i ögonen. Det finns faktiskt en video på mig på facebook där jag lyckas upprätthålla detta uttryck igenom hela filmen. Åh ja. Om man blev mer intresserad av de andra faserna jag rabblade upp så skulle jag omdirigera er till min bilddagbok. Skulle kanske kunna göra en tidslinje här annars. Det skulle nog vara rätt najs! För min egen skull, menar jag. Aja, just nu är det i alla fall snabba ryck. Ska åka med pappa till Ålstensgatan och köpa räkor och sen är det BACK TO MATH om man säger så. Ursäktar om jag är arg i telefon förresten.. för er som blivit drabbade.. är lite stressad... Upprättade en plan om 10 mattesidor per dag och kan säga så mycket som att jag ligger efter i planeringen!!!! Aja men detta orkar man inte läsa om, ha det så fint och hälsa Bo! tjohej!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0