Min EH-corner



Tjena blog-readers! Tog sällskap med en stor kopp kaffe och satte mig på Espresso House på Roslagsgatan för att skriva min textanalys. Tänkte visa er detta och tog således en bild (i smyg, onödigt att främmande människor får intrycket av att jag är en ego-picare). Lyckas, förstås, se casual ut och sitta i en naturlig ställning med mobilen (som om jag spelade Rumble eller DragonVale), trycker på knappen och så ba: KABOOOMBLIXTBLIXTBLIXTCHICKACHICKKK!!! Hade ju glömt stänga av ljudfan! Och folk från hela världen vänder sina huvuden mot mig och tänker "HEeeeeeeeerrreeeeGUUD vilken ego-pic-tjej! Skojar hon! Idag kommer jag inte tänka på något annat än denna random tjej och hur töntig hon var när hon fotade sig själv på Espresso House!" 

Så hade det kunnat se ut alltså! Eller det såg ju lite ut så i min hjärna där ett tag. Innan jag insåg att JUST DET! Jag är ju inte världens mittpunkt! Idag gick Carola förbi mig i matsalen och jag fick verkligen feeling för att hälsa och säga att hon är bra och sådär, men det vågade jag inte. Hatar när jag inte vågar göra saker. Har svårt att skilja på saker som jag inte vågar göra för att jag är feg och saker jag inte vågar göra för att det är fel. Det är därför jag gör så konstiga saker ibland. Men på det stora hela känner jag nog ändå att detta lite är min dag. Allt går galant. Så nu ska jag skriva klart textanalysen jag kom hit för att skriva! Tjingis!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0