what would my daddy do

Tjohej! sorry för att jag aldrig uppdaterar (kul hur begreppet aldrig i min blogg har förflyttats från att definiera ett faktiskt "aldrig" till "inte på två dar") Hoppas allt är fint med er! Jag sitter i min källare, i soffan, har ont i benet för att jag gjorde tre och en halv benböj idag (indirekt: och ej börjat använda mitt friskis-kort än) och är allmänt hypokondrisk för dödliga sjukdomar etc. Men såatt.. vi har projekt i skolan, det är kul, kommer bli bra! kul! detta säger inte er nånting! Men texten flyter på rätt bra ändå! Kul att läsa! Rutinerat! Ha en trevlig kväll! Jag ska kolla på lite filmer och ha julgransplundring med min familj (alltså på riktigt vem bryr sig?) jaja, jag tar ställning i Israel-/Palestinakonflikten i nästa inlägg eller nåt. Dröm sött! Tjarå!
       

jag (tampong) med Eliott och Joel när vi chillade i en loge på NK... Ha det!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0