Vill lägga upp en snygg bild på mig

Det finns vissa saker som jag vill göra ibland men som jag inte kan göra eftersom jag tycker att det är så himla töntigt av no particular reason. Som nu till exempel så ser jag att jag bara lagt upp bilder på mig underifrån på bloggen och jag tänker att när Robert Pattinson/Walter Perez alternativt Justin Bieber ska gå in och läsa så blir de avskräckta och i det fallet skulle det ju verkligen vara najs om det fanns en snygg bild på mig på bloggen. Bara det att jag inte vågar lägga upp en! Det känns sjukt jobbigt att jag kan förlora en hunk för varje minut som går... Men ändå något jag föredrar framför att lägga upp bilden. Hoppas allt är najs med er!


Kommentarer
Postat av: glénpan

men haha de fula bilderna på dig är ju snygga, jag orkar inte! FUNNY BASTARD!

2012-01-14 @ 21:59:48
Postat av: Anonym

2012-01-15 @ 11:35:10

Kommentera här:

Namn:
I'm awesome

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0